تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2021-04-04

افزایش تعامل اینستاگرام به کمک 12 روش موثر کارینو

نرخ تعامل اینستاگرام شما میزان ارتباط برند شما با مخاطبان را اندازه گیری می کند. نرخ تعامل بالاتر ثابت می کند که برند شما جایگاه قوی تری در بازار دارد. برای مثال، سیسیل دورمو، تصویرگر، نقاشی شیرین خود را با هشتگ های مرتبط با هنر و سلامت روان برچسب گذاری کرد.

یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، استفاده از محتوای ویدئویی است. ویدئوها در اینستاگرام بیش از 2 برابر عکس کامنت دریافت می‌کنند. حتی افرادی که آن را دوست ندارند هم ممکن است از آن بازدید کنند. یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل اینستاگرام استفاده از کال تو اکشن مناسب است.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

مثلاً چند شات متقابل در بازه‌های زمانی مختلف انجام دهید یا محتوای مشترک تولید کنید. پس از شروع مسابقه، باید روند اجرا را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. از هشتگها، Google Alerts و پلتفرمهای مدیریت رسانههای اجتماعی برای پیگیری عملکرد مسابقه خود استفاده کنید. وقتی تمام شد، به یاد داشته باشید که نتایج را در تمام شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید. نکته مهمی که کسبوکارها باید انجام دهند این است که افراد مناسب را برای تصویری که برند در نظر دارد به جای یک سلبریتی صرف انتخاب کنند.

۵. استفاده از همه‌ی امکانات پلتفرم اینستاگرام به خصوص ریلز

با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین می‌کند. در حالی که تبلیغات پولی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیک‌های سئو نیاز به زمان دارند. اگر به‌دنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست. اگر می‌خواهید در این قابلیت و بقیه ترفندهای اینستاگرامی خبره شوید، از دوره‌های ادمینی دیدوگرام استفاده کنید.

یکی از بهترین روش‌ها برای این کار، استفاده از ابزارهای تعاملی مثل نظرسنجی در استوری است. این کار نه تنها خلاقیت کاربران را به نمایش می‌گذارد، بلکه شما را به دنیای فکری آن‌ها نزدیک‌تر می‌کند. شاید نیاز نباشد تمام نظرات آن‌ها را اجرا کنید، اما می‌توانید از علاقه‌ها و نیازهایشان برای بهبود کسب‌وکارتان الهام بگیرید. درواقع شما با محاسبۀ نرخ تعامل می‌توانید متوجه شوید که چه تعداد از فالوورهای شما از محتوای پیج شما رضایت دارند و با شما ارتباط برقرار کرده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که پست‌های اینستاگرام با کپشن جذاب‌تر هستند و کاربران را تشویق می‌کنند تا زمان بیشتری را برای مشاهده پست‌های خود صرف کنند.

در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام می‌کنید. همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، می‌توانید آن‌ها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. هشتگ‌ها مانند نقشه راه عمل می‌کنند و بهمخاطبان کمک می‌کنند تا محتوای شما را پیدا کنند. از هشتگ‌های مرتبط و جذاب در پست‌هاو استوری‌هایتان استفاده کنید تا محتوایتان به طیف وسیع‌تری از مخاطبان برسد. می‌توانیداز هشتگ‌های خاص برندتان، هشتگ‌های مربوط به موضوع محتوایتان و هشتگ‌های ترند درپست‌هایتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف بهترینهشتگ‌ها را برای محتوایتان پیدا کنید.

همچنین میتوانید از این فرصت استفاده کنید و افراد دیگر را با تگ کردن حسابهایشان به مکالمه بکشید تا آنها نیز اعلانها را دریافت کنند. همیشه افراد مشهور، ورزشکاران و اینفلوئنسرهای نماینده برندهای خود را برای تبلیغ محصولات و ارزش های خود تگ می کنند. هدف از این کمپین این بود که کاربران یک ویدیو کوتاه درست کنند و در آن تعریف خود از خوشبختی و موفقیت در زندگی را بازگو کنند. از آنجایی هر شخص می‌توانست تعریف جداگانه‌ای از این موضوع داشته باشد و تمام افراد هم اجازه ارسال ویدیو داشتند، این کمپین به سرعت به محبوبیت رسید. این برند از استوری اینستاگرام برای شرح تجربیات افراد در خانه‌ها استفاده می‌کند. البته استفاده از بخش اینسایت اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا زمان اوج فعالیت فالوورهایتان را بیابید.

هر چقدر مشارکت کاربران با صفحه شما بیشتر باشد، صفحه شما از تعامل بیشتری برخوردار است. بنابراین باید سعی کنید به صورت کاملاً منظم پست‌های صفحه اینستاگرام خود را منتشر کنید و با روش‌های بیان شده در این مقاله، تعامل کاربران خود را افزایش دهید. وقتی تعداد پیام‌های دایرکت زیاد می‌شود، ممکن است پاسخ‌گویی به همه سخت باشد. در اینجا استفاده از Quick Replies یا پاسخ‌های سریع اینستاگرام بسیار کمک‌کننده است.

چگونه با مخاطبان رقبا تعامل کنیم و آن‌ها را جذب کنیم؟

اطلاعات کلی مانند محل زندگی و بازه‌ سنی آن‌ها را از Insight پیج خود استخراج کنید .طبیعی است برای افزایش تعامل مخاطبین یک پیج، باید محتوایی که آن‌ها می‌پسندند را منتشر کنید. در این مقاله، روش‌های افزایش تعامل اینستاگرام در پست و استوری را به شما گفتیم. این روش‌ها را اضافه‌کردن چاشنی خلاقیت و با درنظرگرفتن شخصیت و هویت برند خود به کار ببرید. استفاده از ابزار محاسبه نرخ تعامل برای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام برای شما چقدر مفید و موثر بوده است تجربه و سوال خود را از بخش نظرات همین صفحه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. میم‌ها، ویدیوها یا تصاویری‌ هستند که به‌همراه یک پیام متنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند. در سال‌های اخیر استفاده از میم‌ها با هدف جذب مخاطب و برقراری ارتباط با پست‌ها و استوری‌ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یکی از روش های موثر دیجیتال مارکتینگ می تواند به افزایش تعامل کاربران با محتوای شما منجر شود. استفاده از تصاویر جذاب و هشتگ های مناسب می تواند دیده شدن پست ها را بهبود ببخشد و توجه کاربران هدف را جلب کند. همچنین بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی اینستاگرام مانند استوری های اسپانسری فرصتی برای هدف گیری دقیق تر و افزایش تعامل کاربران فراهم می آورد.

{

حتما محتوای ویدیویی بسازید

|}

البته مدت‌زمانی که هر جواب نمایش داده می‌شود، خیلی کوتاه باشد؛ در حد چند صدم ثانیه. از مخاطب بخواهید استوری را نگه دارد و از هر جوابی که آمد اسکرین‌شات بگیرد و بفرستد. فرض کنید محصول یا خدمت جدیدی آماده کرده‌اید؛ ولی هنوز آمادهٔ رونمایی نشده است. می‌توانید در استوری به گوشه‌ای از آن اشاره کنید و ساده و مختصر بگویید مخاطب انتظار چه چیزی را داشته باشد؛ مخصوصاً اگر این محصول یا خدمت درخواست مخاطبان بوده است. می‌توانید محصولات را در روند تولید یا در انبار به مخاطب نشان دهید و دربارهٔ آن توضیح دهید. روی پروفایل خود در صفحهٔ اصلی اینستاگرام کلیک کنید تا استوری جدیدی باز شود، یک عکس یا ویدیو را انتخاب کنید و صفحه را بالا بکشید.

گرفتن بارخورد و نظر مخاطب این حس را به او القا می‌کند که جزئی از پیج و کسب و کار شما و به تولید کننده محتوا نزدیک تر است. همچنین نظرات مخاطبان اطلاعات بسیار سودمندی را به شما خواهد داد که برای تولید محتوا ایده های جدید تر و کاربر پسند تری را به دست آورید. اگر نگاهی به آمار شبکه‌های اجتماعی بیندازید، متوجه می‌شوید که تعداد کاربران و میزان استفاده از آن افزایش پیدا کرده است. از طرفی، تعداد پیج‌ها و کسب‌ و کارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی هم افزایش یافته و باعث رقابت سنگین میان آن‌ها شده است. در حال حاضر اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان است و بسیاری از آنها توانسته‌اند با بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام به موفقیت بالایی برسند. کلید موفقیت در اینستاگرام، جلب توجه مخاطبان و برقراری ارتباط موثر با آن‌هاست.

یک راه بسیار ساده برای افزایش جذابیت استفاده از فیلترهای مختلف اینستا که چه در داخل استوری چه در پست ها میتوانید از آن ها استفاده کنید. شاید جالب باشه بدانید طبق آمار، کاربران حدود 28 دقیقه از زمان خود را در استوری های اینستاگرام میگذرانند. این ویژگی ای است که روزانه حدودا 300 میلیون نفر از آن استفاده میکنند.

اطلاعات پست های شبکه اجتماعی‌تان را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.درباره شبکه‌های اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید. از تعدادی ازشبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب برای تبلیغ محتوای پست های شبکه‌های اجتماعی دیگر خود، مانند اینستاگرام استفاده کنید. در نتیجه، ترافیک بیشتری در صفحه های شبکه اجتماعی خود خواهید داشت و به دلیل این افزایش ترافیک، افراد بیشتری صفحه شما را دنبال خواهند .

  • کی از افزایش فروش بدش میاد؟ فروش بیشتر نیاز به بالا بردن نرخ مشارکت در اینستاگرام دارد.
  • بنابراین با استفاده از یک Call-to-action قوی در اینستاگرام مطمئن شوید که تمام عشق واقعاً به جایی منتهی می شود.
  • برندها و کسبوکارها بیشتر در مورد مأموریت شرکت، مبارزات، موقعیتهای باز و اطلاعات اولیه بیشتر در مورد اینکه چرا کاری را که در استوری اینستاگرام انجام میدهند به اشتراک گذاشتهاند.
  • {
  • این نوع ارتباط مستقیم، باعث می‌شود فالوورها احساس کنند به برند شما نزدیک‌تر شده‌اند و بیشتر به آن اعتماد دارند.
  • |}{
  • به همین خاطر است که بیشتر برندهای مطرح برای افزایش میزان لایک پست‌های خود، حدودا از ۱۰ هشتگ برای هر پست استفاده می‌کنند.
  • |}{
  • الگوریتم‌های اینستاگرام بر اساس نرخ تعامل به دیده شدن بهتر پست‌ها کمک می‌کنند.
  • |}

همچنین می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و افراد دیگر را با تگ کردن حساب‌هایشان به مکالمه بکشید تا آنها نیز اعلان‌ها را دریافت کنند. درست قبل و بعد از ارسال مطلبی در فید خود، با پست های دیگر درگیر شوید! این به شما کمک می کند امکان دسترسی افراد به نمایه شما و لایک کردن آخرین پست شما را افزایش دهید.

اگر این وضع برای مدتی ادامه داشته باشد، نه تنها از کسب و کار خود سود نخواهید کرد، بلکه بیزینس شما با خسارت‌های مالی زیادی هم مواجه خواهد شد. این محدودیت‌ها می‌توانند تجربه کاربری شما را تحت تاثیر قرار دهند و مانع از ارسال کامنت‌ها در پست‌های دیگران شوند. با مشغول به کار شدن در هر یک از این مشاغل، می‌توانید بهترین درآمدها را از شغل‌های بسیار مناسبی به دست بیاورید. بیایید به مثالی که پیش تر بیان کردیم یعنی پیج لباس مجلسی زنانه برگردیم.

چرا؟ چون دیجی‌کالا به‌خوبی اصول تعامل در اینستاگرام را رعایت کرده و توانسته ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبانش ایجاد کند. مستقیم ترین راه برای افزایش تعامل و هدایت فالوورها به یک جهت خاص، استفاده از دکمه های رسمی Call-to-action است که اینستاگرام ارائه می کند. آنها در زیر پست‌های شما ظاهر می‌شوند و برای جلب توجه دنبال‌کنندگان، فراخوان کوتاه و قدرتمندی مانند «بیشتر بدانید» و «اکنون تماس بگیرید» ارائه می‌کنند. تقریباً هر صنعتی می تواند از محتوای تولید شده توسط کاربر بهره مند شود. هر چه تعداد نظرات بیشتر باشد، اینستاگرام پست شما را از نظر محتوا ارزشمند و برای دیگران جالب خواهد دانست.

بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است. احتمالا شما هم این تجربه را داشته‌اید که در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، تاکید بر تولید محتوای ویدیویی افزایش داشته است. کاربران به دیدن ویدیوهای کوتاه علاقه پیدا کرده‌اند و به همین دلیل، نرخ تعامل این نوع ویدیوها بسیار افزایش داشته است. در بخش "Overview" (نمای کلی)، می‌توانید آمار کلی تعامل حساب خود را مشاهده کنید. همچنین، با کلیک بر روی هر پست، می‌توانید آمار دقیق‌تری از جمله تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و تعداد افرادی که پست را دیده‌اند، به دست آورید. اینستاگرام ابزارهای متنوعی برای تبلیغات ارائه می دهد که می توانند به افزایش تعامل کاربران کمک کنند.

جواب‌دادن مخاطبان به استوری یکی از روش‌های خوب افزایش تعامل اینستاگرام است. باید کاری کنید که به بهانه‌های مختلف مخاطب به استوری شما جواب دهد. اگر مدتی ناپدید شوید، هم از جلوی ذهن مخاطب دور می‌شوید و او کمتر با پست‌های تعامل می‌کند، هم اینستاگرام مثل قبل محتواهای شما را به مخاطبان نشان نمی‌دهد. در حالی که اگر برعکس این عمل کنید، پس از مدتی شاهد رشد پیج خود خواهید بود. این پست‌ها در پیج هر ۲ نمایش داده می‌شود و تعداد لایک، بازدید و کامنت برای هر ۲ حساب می‌شود.

در این مطلب سعی کردیم روش‌هایی را برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام به شما آموزش دهیم. امید است با به‌کارگیری این روش‌ها بتوانید پیج مفیدتر و درآمد بیشتری داشته باشید. نرخ تعامل در اینستاگرام به‌معنی تعداد کاربرانی است که صفحۀ شما را می‌بینند، دنبال می‌کنند و به‌طور کلی با پیج شما ارتباط می‌گیرند. این فاکتور درواقع مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیار برای موفقیت یک پیج در اینستاگرام است. از پست های خود به دنبال مشارکت هستید؟ گاهی اوقات، این موضوع به سوال پرسیدن از مخاطب بر می گردد و باید آنها را با محتوای خود درگیر کنید.

این روزها لایو اینستاگرام به گزینه‌ای محبوب برای افزایش تعامل با کاربران تبدیل شده است. برگزاری Live به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان و مکانی با مخاطبان خود در ارتباط و تعامل مستقیم باشید. بسیاری از پیج‌های اینستاگرام در شناسایی نیازها و علائق مخاطبان خود با مشکل مواج می‌شوند. همین موضوع سبب می‌شود که کاربران واکنشی به پست‌ها و استوری‌ها نشان ندهند. آشنایی با میانگین رده سنی و سبک زندگی مخاطبان به شما امکان می‌دهد تا درک صحیحی از سلیقه آن‌ها به‌دست بیاورید. با به‌کارگیری محتواهای ویدیویی بیشتر در استراتژی تولید محتوایتان، عملا افزایش مشارکت در پروفایل اینستاگرام خود را تضمین می‌کنید.

حضور تا حدودی ساده آنها پست معتبرتر و تاثیرگذارتری را برای مخاطبانشان به ارمغان آورد. به عنوان مثال، شما یک عکس زیبا از خود در اینستاگرام می‌گذارید و یکی با کامنت می‌پرسد که این عکس را چه کسی برای شما ساخته است. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر میزان مشارکت شما تأثیر می‌گذارد، بازدیدها است. اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید، معیارهای مختلف را با ابزارهای ارائه شده مانند Instagram Insights پیگیری کنید. این تبدیل به سکوی پرتابی عالی برای شهرت و کمپین های تبلیغاتی برای رسیدن به دورتر و محبوبیت بیشتر شده است. اینستاگرام یک رسانه بصری است؛ حتی اگر شما یک عکاس یا طراح گرافیک عالی نیستید، میلیون ها ابزار برای کمک به شما وجود دارد که به عکس خود کمی حس بدهید.

البته باز هم با رویکردی خلاقانه و اختصاصی خود سراغ این ترندها بروید تا یکی از هزارها نباشید. کسب‌وکاهای B2B هم می‌توانند از این ترندها برای دیده‌شدن استفاده کنند؛ به‌شرطی که با جنس، هویت و اهداف آن کسب‌وکار تناسب داشته باشد. روش‌هایی که در این بخش مثال می‌زنیم، از کیف جادویی در نیامده‌اند. همان کارهایی هستند که باید به‌طور مداوم برای بهبود پیج خود انجام دهید. همانطور که میدانید استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت میتواند باقی بماند.

در دنیایی که اینترنت و فناوری به سرعت در حال گسترش است، فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد شده است که نیازی به حضور در یک محیط کاری ثابت ندارند. فریلنسری به عنوان یک سبک زندگی مدرن، آزادی عمل در انتخاب پروژه‌ها و انعطاف‌پذیری بالا را فراهم می‌کند. این روش کاری برای افرادی که به دنبال استقلال شغلی و درآمد بالا هستند، به یک گزینه ایده‌آل تبدیل شده است. معمولا در اینستاگرام طی یک بازه زمانی خاص از هشتگ‌های خاصی با موضوعات مختلف برای انتشار پست و استوری بهره گرفته می‌شود. شما می‌توانید این هشتگ‌ها را شناسایی کرده و در صورت متناسب بودن آن‌ها با موضوع پپج و اکانت تجاری خود، از آن‌ها برای جذب مخاطب استفاده کنید.

اغلب پیج هایی که قصد فروش محصولات‌شان در اینستاگرام را دارند، تنها پست و استوری هایی را منتشر می‌کنند که در آن معرفی محصول و ویژگی های آن مانند قیمت و… است. اما برای افزایش نرخ تعامل باید محتواهای کاربردی هم برای مخاطبان تولید کرد. همان‌طور که در این مقاله گفته شد،اینستاگرام بستری قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان و ارتقای برند شماست. با این حالجلب توجه کاربران و افزایش تعامل در این پلتفرم رقابتی کار آسانی نیست. با استفادهاز راهکارهایی که در این مقاله به آنها اشاره شد، می‌توانید نرخ تعامل خود راافزایش دهید، فالوورهایتان را بیشتر درگیر کنید و به اهدافتان در اینستاگرام دستپیدا کنید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا کلیک کنید